• Doprava zdarma od 2000 Kč
  • Uvítací nabídka - šampon zdarma
  • Letní dárek 2 + 1 zdarma
CZK
EUR

Reklamační řád

Reklamační řád

 

Pokud má zboží při dodání chybu, můžeme se dohodnout na kompenzaci ve formě poukázky, náhradního dodání zboží nebo opravy. V případě, že by takové odstranění chyby bylo pro nás nemožné nebo nepřiměřené, jste oprávněni požadovat slevu z kupní ceny, a pokud jde zároveň o významnou chybu, můžete také odstoupit od kupní smlouvy. Tato práva máte iv případě, že se uvedená chyba projeví později.

Za vady na zboží zodpovídáme, pokud se projeví v průběhu dvou let od dodání zboží, nebo do data použitelnosti uvedeného na obalu zboží.

Za chybný se považuje hlavně zboží, které nemá obvyklé či prezentovány vlastnosti, neslouží na svůj účel, neodpovídá požadavkům právních předpisů či nebyl dodán v dohodnutém množství. Upozorňujeme, že zvýšenou citlivost či případ alergické reakce na dodané zboží nelze samu o sobě považovat za chybu zboží. Rovněž za vadu zboží nelze považovat nedostatky v dárcích a jiném bezúplatném plnění, která poskytujeme nad rámec vaší objednávky. Obrázky zboží v našem internetovém obchodě mají ilustrativní charakter a nepředstavují závazné zobrazení vlastností zboží (obal zboží se může například lišit z důvodu změny obalu výrobcem).

Všechny dotazy týkající se reklamace vám rádi zodpovíme, pokud nás budete kontaktovat na e-mailu podpora@beligo.cz nebo na tel. čísle +421 911 729 361. Reklamované zboží nám zašlete na adresu Winmed,  s.r.o., Jelenecká 963/177, 951 01 Nitrianske Hrnčiarovce, Slovensko, spolu s vyplněným reklamačním formulářem, který naleznete zde. Zboží můžete dále reklamovat iv našich prodejnách. V případě, že vyplňujete formulář bez pomoci našeho personálu, nezapomeňte uvést, v čem vidíte chybu zboží nebo jak se chyba projevuje, případně požadavek na způsob vyřízení.

O průběhu reklamace, zejména o jejím přijetí, vybavení či zamítnutí, vás budeme informovat prostřednictvím e-mailových nebo textových zpráv. Můžeme se s vámi spojit i telefonicky.

V případě zamítnutí reklamace uplatněné do 12 měsíců od data nákupu máte právo na zaslání odborného posouzení. V případě reklamace uplatněné po tomto období, máte při zamítnuté reklamací možnost nechat si zboží odborně posoudit u osoby uvedené v oznámení o zamítnutí reklamace, a to na naše náklady.

O reklamaci rozhodneme neprodleně. Vyřízení reklamace včetně odstranění chyby nebude trvat déle než 30 dní. V opačném případě jste oprávněni odstoupit od kupní smlouvy. Pro dodržení této lhůty je nezbytné, abyste poskytli potřebnou součinnost.

Náklady spojené s vrácením zboží hradíme v případě oprávněné reklamace my..

 

Pro zkvalitnění našich služeb používáme na stránkách cookies. Pokračováním na této stránce vyjadřujete souhlas s používáním všech cookies. Více informací naleznete v sekci ochrana soukromí.